Pátek 19.04.2024 |
|
Přehled témat absolventských prací oboru Zahraniční obchod 2000/2001Vyšší odborná škola Goodwill
Absolventské práce jsou závěrečné práce studentů III. ročníků, které jsou vypracovány studentem na podkladě požadavků z firem, kde student vykonává odbornou semestrální praxi.
Vychází z potřeb firmy a využívá teoretických znalostí a jejich aplikace z různých předmětů studia. Přehled témat absolventských prací slouží k praktickým potřebám v samotné firmě, ale jsou použitelní i pro práci odborníků v příslušném oboru. V případě zájmu o konkrétní práci, kontaktujte školu.
- Analýza nákladů fa Sartoris,s.r.o.
- Typický vývozní obchodní případ a jeho rozbor v podnikové praxi. - Analýza vývoz. případu v podmínkách Těšínské tiskárny. - Uvedení inovovaného výrobku fa R.Kačur - výroba chlad. vitrín, na trh. - Řízení zásob v podmínkách podniku Blanco CZ,s.r.o. - Typický dovozní případ v aplikaci na firmu. - Financování projektu výroby ohřívacích nástavců pro fa Portuguese General Cork - Ekonomický rozbor dovozního případu v podmínkách firmy. - Analýza vlivu reklamy na životní cyklus výrobku. - Uplatnění celního zákona při dovozu zboží v podniku VOEST-ALPINE BERGTECHNIK - Analýza možných rizik při tvorbě kupní smlouvy konkrétního vývozního případu v pod. Nová Huť, s.r.o. - Pořízení zboží ze zahraničí z pohledu cel. zákona v podmínkách fa RQL s ohledem na ekonomický účinek. - Analýza vývozního a dovozního případu v Autopalu,s.r.o. - Použití marketingových metod při uvedení části sortimentu výrobků fa Zam-Servis,s.r.o. na polský trh. - Přijímání a následné ukončení pracovního poměru ve fa Walmark. - Systém řízení odpadového hospodářství ve fa Autopal,s.r.o. Nový Jičín - Proúčtování účetního období ve fa Stavby silnic a železnic Hradec Králové - Výhody a nevýhody členství v EU se zaměř. na konkrétní oblasti. - Posouzení marketingové strategie firmy GRUNDFOS při uvedení oběhového čerpadla ALPHA na tuzemský trh. - Využití marketingu v praxi při rozšíření fa. Euroimport. - Přijímání a propouštění pracovníků v podmínkách fa DANZAS, a.s. - Marketingový průzkum spotřebitelského zájmu domácností o kávové výrobky firmy MOKATE. - Uvedení nového výrobku na trh. - Problematika obchodních. společností - spol. s.r.o. - Použití IT pro prezentaci fa Schiedel. - Celní řízení v podnikové praxi Třineckých železáren, a.s. NOBLESLEN,a.s. - využití diferen. marketingu. - Analýza obchodního vývozního případu v podmínkách podniku. - Analýza konkurence společnosti LIPRO CZ Ostrava, s.r.o. - Rozbor hospodářského výsledku v podniku Energetika Třinec. - Marketingový plán firmy Beskyd Fryčovice, a. s. - Leasing jako zdroj financování. - Postavení výrobku na trhu a jeho vývoj v budoucnu. - Postup při přijímání a násl. ukončení prac. poměru ve fa S-Ventil, s.r.o. - Zpracování žádosti o revolvingový úvěr na pokrytí provoz. potřeb Chropyňské strojírny. - Řízení firmy a logistika. - Dovoz materiálu v režimu aktivního zušlechťovacího styku z pohledu vývozce. - Využití diferen. marketingu v podmínkách podniku Bernkop,s.r.o. - Modelová žádost o poskytnutí půjčky Úřadu práce. - Analýza spolupráce VOŠ GOODWILL a firem, které umisťují studenty na praxi. - Postup při přijímání a násl. ukončení prac. poměru ve fa Saft Ferak, a.s. - Marketingový mix pro výrobky Gumáren Zubří. - Využití finančního leasingu při prodeji osobních aut ve fa Auto Morava,s.r.o. - Založení obchodní společnosti Castle Crest Jewelery podle anglosaského práva a porovnání s českým právem. SOUVISEJÍCÍ TISKOVÉ ZPRÁVY A ČLÁNKY
Zveřejněno 25.01.2003 v 19:04 hodin součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ® |