CZECH TOURISM TURISTICKÉ REGIONY TR 14  SEVERNÍ MORAVA A SLEZSKO TR 13  STŘEDNÍ MORAVA TR 12  JIŽNÍ MORAVA TR 11  VYSOČINA TR 10  VÝCHODNÍ ČECHY TR 09  ČESKÝ RÁJ TR 15  KRKONOŠE TR 08  ČESKÝ SEVER TR 07  SEVEROZÁPADNÍ ČECHY TR 06  ZÁPADOČESKÉ LÁZNĚ TR 05  PLZEŇSKO TR 04  ŠUMAVA TR 03  JIŽNÍ ČECHY TR 02  STŘEDNÍ ČECHY TR 01  PRAHA PO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKY
Fulltext
Čtvrtek 29.05.2025
  TOP 20  
  Databanka akcí
 
  KULTURNÍ, ZÁBAVNÍ A SPOTŘEBNÍ VYŽITÍ  
  Sportovní aktivity
Kultura
Zábava
Nákupy
 
  DOPRAVNÍ DOSTUPNOST A MÍSTOPIS  
  Dopravní dostupnost
Místopis
Přírodní zajímavosti
 
  POZNÁVACÍ CESTOVNÍ RUCH  
  Technická pamětihodnost
Církevní památka
Archeologie
Kultura
Lidová architektura
Hrady a zámky
Městské zajímavosti
Židovské památky
Ostatní
 
  LÁZEŇSTVÍ A WELLNESS  
  Lázně
Wellness
 
  ORGANIZACE CESTOVNÍHO RUCHU  
  Organizace cestovního ruchu
 
  SPORT  
  Letectví
Zimní sporty
Vodní sporty
Cykloturistika
Pěší turistika
Ostatní
 
  UBYTOVÁNÍ, STRAVOVÁNÍ, SERVIS NA CESTÁCH  
  Ubytování
Stravování
Gastronomie
Servis na cestách
Mapy
Web kamera
 
Království perníku

Domácí cestovní ruch hledá své logo, svůj slogan a svého maskota

Praha, 20.4.2009 - Navrhovat nejhezčí logo, zvukomalebný slogan a nejsympatičtějšího maskota může každý v soutěži, kterou vyhlásila agentura CzechTourism. Jedná se o součást realizace projektu "Marketingové aktivity k zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu", jehož cílem je podpořit trávení volného času v naší republice. Návrhy lze podávat do 19. června 2009. Tři vyhodnocené návrhy v každé kategorii získají finanční odměnu.
Soutěž je součástí projektu, který reaguje na dlouhodobé potřeby domácího cestovního ruchu, a to na nezbytnost zvýšení využití potenciálu domácího cestovního ruchu pro růst naší ekonomiky. Obyvatelé Česka stále nedostatečně využívají možností trávení volného času a dovolené v tuzemsku a celková situace se nadále zhoršuje. Analýza potřeb potvrdila, že se tak děje převážně z důvodu neznalosti či podceňování nabídky cestovního ruchu. Proto projekt přináší systémotvorný prvek pro podporu rozvoje domácího cestovního ruchu v podobě vytvoření jeho brandu, jako integračního poznávacího znamení pro cestování po republice. "Očekáváme, že dojde ke zvýšení povědomí o možnostech domácího cestovního ruchu u všech skupin tak, aby byl podnícen jejich zájem více cestovat a trávit volný čas v tuzemsku", konstatuje Rostislav Vondruška, ředitel agentury CzechTourism.
CzechTourism očekává, že soutěž zaujme každého, v jehož srdci je místo pro cestování po tuzemsku, ale především grafiky a studenty grafických škol či reklamní textaře. "Velká očekávání máme od návrhů maskota, který by se měl stát ikonou domácího cestování, měl by se stát průvodcem po zajímavostech, měl by být milý a sympatický většině našich obyvatel", vysvětluje Petr Kratochvíl, odborný garant projektu.
Podrobné podmínky soutěže jsou k dispozici na http://www.czechtourism.cz/?menu=3&mitem=024&show=063
Projekt "Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu" je spolufinancován z prostředků Evropské unie v rámci Integrovaného operačního programu.
Více informací:
Ing. Petr Kratochvíl
odborný garant projektu
ČCCR - CzechTourism
tel.: 221580407
e-mail: kratochvil@czechtourism.cz
Zveřejněno 28.04.2009 v 10:20 hodin
Copyright 1998-2025 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
1 PRAHA
2 STŘEDNÍ ČECHY - ZÁPAD
3 STŘEDNÍ ČECHY-JIHOVÝCHOD
4 STŘEDNÍ ČECHY - SV - POLABÍ
5 JIŽNÍ ČECHY
6 ŠUMAVA - VÝCHOD
7 CHODSKO
8 PLZEŇSKO
9 TACHOVSKO - STŘÍBRSKO
10 ZÁPADOČESKÝ LÁZEŇSKÝ TR
11 KRUŠNÉ HORY - ZÁPAD
12 KRUŠNÉ HORY
13 ČESKÉ STŘEDOHOŘÍ-ŽATECKO
14 DĚČÍNSKO A LUŽICKÉ HORY
15 MÁCHŮV KRAJ
16 LUŽICKÉ HORY A JEŠTĚD
17 FRÝDLANTSKO
18 JIZERSKÉ HORY
19 ČESKÝ RÁJ
20 KRKONOŠE - ZÁPAD
21 KRKONOŠE - STŘED
22 KRKONOŠE - VÝCHOD
23 PODZVIČÍNSKO
24 KLADSKÉ POMEZÍ
25 HRADECKO
26 ORLICKÉ HORY A PODORLICKO
27 PARDUBICKO
28 CHRUDIMSKO - HLINECKO
29 SVITAVSKO
30 VYSOČINA
31 MORAVSKÝ KRAS A OKOLÍ
32 BRNO A OKOLÍ
33 PODYJÍ
34 LEDNICKO - VALTICKÝ AREÁL
35 SLOVÁCKO
36 STŘEDNÍ MORAVA - HANÁ
37 ZLÍNSKO
38 BESKYDY A VALAŠSKO
39 OBLAST OSTRAVSKO
40 OBLAST POODŘÍ
41 OPAVSKÉ SLEZSKO
42 TĚŠÍNSKÉ SLEZSKO
43 OBLAST JESENÍKY