CZECH TOURISM TURISTICKÉ REGIONY TR 14  SEVERNÍ MORAVA A SLEZSKO TR 13  STŘEDNÍ MORAVA TR 12  JIŽNÍ MORAVA TR 11  VYSOČINA TR 10  VÝCHODNÍ ČECHY TR 09  ČESKÝ RÁJ TR 15  KRKONOŠE TR 08  ČESKÝ SEVER TR 07  SEVEROZÁPADNÍ ČECHY TR 06  ZÁPADOČESKÉ LÁZNĚ TR 05  PLZEŇSKO TR 04  ŠUMAVA TR 03  JIŽNÍ ČECHY TR 02  STŘEDNÍ ČECHY TR 01  PRAHA PO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKY
Fulltext
Neděle 01.06.2025
  TOP 20  
  Databanka akcí
 
  KULTURNÍ, ZÁBAVNÍ A SPOTŘEBNÍ VYŽITÍ  
  Sportovní aktivity
Kultura
Zábava
Nákupy
 
  DOPRAVNÍ DOSTUPNOST A MÍSTOPIS  
  Dopravní dostupnost
Místopis
Přírodní zajímavosti
 
  POZNÁVACÍ CESTOVNÍ RUCH  
  Technická pamětihodnost
Církevní památka
Archeologie
Kultura
Lidová architektura
Hrady a zámky
Městské zajímavosti
Židovské památky
Ostatní
 
  LÁZEŇSTVÍ A WELLNESS  
  Lázně
Wellness
 
  ORGANIZACE CESTOVNÍHO RUCHU  
  Organizace cestovního ruchu
 
  SPORT  
  Letectví
Zimní sporty
Vodní sporty
Cykloturistika
Pěší turistika
Ostatní
 
  UBYTOVÁNÍ, STRAVOVÁNÍ, SERVIS NA CESTÁCH  
  Ubytování
Stravování
Gastronomie
Servis na cestách
Mapy
Web kamera
 
Království perníku

Kancelář vedení města [ Odbor města nebo obce ]

Všeobecná činnost

  1. Zabezpečuje veškeré administrativní, organizační, koordinační, provozní a materiálně-technické činnosti související s výkonem funkce starosty, místostarosty a tajemníka MÚ.
  2. Vyhotovuje zápisy z porad vedení městského úřadu vč. rozesílání a ulože-ní.
  3. Organizuje přidělování služebních aut pracovníkům MÚ.
  4. Shromažďuje požadavky a na jejich základě přiděluje jednotlivé konferenční místnosti žadatelům pro jednání.
  5. Vytváří a spravuje „Centrální elektronický registr“ (dále jen „CER“) na intranetu MÚ.

Problematika ZM, RM, komisí a výborů (mimo strategické plánování) 

  1. V souladu se zákonem o obcích a jednacími řády ZM a RM organizuje přípravu zasedání ZM a schůze RM včetně rozesílání a zveřejňování pozvánky na zasedání ZM a schůze RM.
  2. Zpracovává detailní návrhy programů schůzí RM a zasedání ZM dle schválených plánů prací a dalších návrhů účastníků jednání včetně jejich pozvání.
  3. Kontroluje úplnost předávaných materiálů pro jednání ZM a schůze RM.
  4. Zajišťuje konečné uložení zkompletovaných materiálů pro ZM a RM (na CD aj.) a jejich distribuci členům ZM, RM, MÚ aj.
  5. Zpracovává pro zasedání ZM prezentaci předkládaných materiálů.
  6. Pořizuje usnesení ZM (jako zapisovatel návrhové komise) a provádí prezentaci předkládaných návrhů na zasedání ZM.
  7. Pořizuje zápisy ze zasedání ZM a schůze RM.
  8. Vyhotovuje čistopis usnesení ZM a RM a zajišťuje distribuci usnesení RM a ZM dle jednacích řádů.
  9. Sleduje úkoly a kontroluje dodržování termínů a lhůt plnění usnesení ZM a RM.
  10. Zajišťuje archivaci materiálů RM a ZM vč. svázání do knih.
  11. Zajišťuje archivaci materiálů komisí RM a výborů ZM.
  12. Poskytuje veřejnosti písemnosti dle zákona o obcích.
  13. Vede aktuální evidenci členů ZM, RM, komisí RM a výborů ZM. Zpracovává oznámení o odvolání a jmenování nových členů těchto komisí a výborů dle rozhodnutí RM nebo ZM.
  14. Spolupracuje s předsedy těchto komisí a výborů na organizačním zajištění jejich jednání.
  15. Po obdržení zápisů z jednání komisí a výborů provádí bezodkladně jejich distribuci pracovníkům MÚ, členům RM a ZM a těm, jichž se ještě zápis tý-ká a současně je umístí na „N“ disk.

Personalistika 

  1. Organizačně a technicky zajišťuje vzdělávání členů ZM.
  2. Spolupracuje s tajemníkem MÚ v oblasti personalistiky.
  3. Organizuje školení zaměstnanců města ( BOZP, PO, aj.).
  4. Zajišťuje agendu „veřejné služby“ ve spolupráci s TS Příbor.
  5. Eviduje pracovní docházku zaměstnanců MÚ.

„Efektivní úřad“, optimalizace procesů aj.

  1. Řídí projekty optimalizace procesů MÚ a řízení („Efektivní úřad Příbor“, aj.)

www stránky města 

  1. Zajišťuje funkčnost a aktualizaci náplně www stránek města Příbora (kromě náplně odborů) s ohledem na platnou legislativu - zveřejňování informací včetně získávání nových informací.

Krizové řízení

  1. Vede agendu Bezpečnostní rady města a Povodňové komise. 
  2. Zabezpečuje úkoly požární ochrany podle § 29, odst. 3) a § 30 zákona č. 133/1985 Sb. v platném znění.
  3. Spolupracuje se starostou na návrzích dodatků a změn OZV - Požárního řádu města Příbor. 

Městská televize 

  1. Spolupracuje na základě smluvního vztahu s dodavatelem vysílání městské televize.
  2. Spolupracuje s držitelem licence ve věci zajištění funkčnosti vysílače.
  3. Vyhlašuje výběrová řízení na vysílání lokální TV.
  4. Stará se o rozpočtovou zprávu poplatků za vysílání, poplatků autorských a plateb za vysílání.
  5. Připravuje návrhy smluv na vysílání TV.
  6. Vyřizuje a zajišťuje opravy TV vysílače.

Kronika

  1. Zabezpečuje vedení kroniky města prostřednictvím externího kronikáře na základě smlouvy.

KONTAKTNÍ ADRESA:

Ing. Iveta Busková, vedoucí odboru: 1. patro, kancelář č. 3
náměstí Sigmunda Freuda 19
742 58 Příbor
Česko (CZ)
fax: (+420) 556 722 093

FORMULÁŘE A TISKOPISY

SOUVISEJÍCÍ ODKAZY

UMÍSTĚNÍ


AKTUALIZACE: Iveta Busková (Město Příbor) org. 139, 30.08.2013 v 21:05 hodin
Copyright 1998-2025 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
1 PRAHA
2 STŘEDNÍ ČECHY - ZÁPAD
3 STŘEDNÍ ČECHY-JIHOVÝCHOD
4 STŘEDNÍ ČECHY - SV - POLABÍ
5 JIŽNÍ ČECHY
6 ŠUMAVA - VÝCHOD
7 CHODSKO
8 PLZEŇSKO
9 TACHOVSKO - STŘÍBRSKO
10 ZÁPADOČESKÝ LÁZEŇSKÝ TR
11 KRUŠNÉ HORY - ZÁPAD
12 KRUŠNÉ HORY
13 ČESKÉ STŘEDOHOŘÍ-ŽATECKO
14 DĚČÍNSKO A LUŽICKÉ HORY
15 MÁCHŮV KRAJ
16 LUŽICKÉ HORY A JEŠTĚD
17 FRÝDLANTSKO
18 JIZERSKÉ HORY
19 ČESKÝ RÁJ
20 KRKONOŠE - ZÁPAD
21 KRKONOŠE - STŘED
22 KRKONOŠE - VÝCHOD
23 PODZVIČÍNSKO
24 KLADSKÉ POMEZÍ
25 HRADECKO
26 ORLICKÉ HORY A PODORLICKO
27 PARDUBICKO
28 CHRUDIMSKO - HLINECKO
29 SVITAVSKO
30 VYSOČINA
31 MORAVSKÝ KRAS A OKOLÍ
32 BRNO A OKOLÍ
33 PODYJÍ
34 LEDNICKO - VALTICKÝ AREÁL
35 SLOVÁCKO
36 STŘEDNÍ MORAVA - HANÁ
37 ZLÍNSKO
38 BESKYDY A VALAŠSKO
39 OBLAST OSTRAVSKO
40 OBLAST POODŘÍ
41 OPAVSKÉ SLEZSKO
42 TĚŠÍNSKÉ SLEZSKO
43 OBLAST JESENÍKY